Algemene voorwaarden en Klachten
Geplaatst op » 26 oktober 2012Wij doen ons best het u zoveel mogelijk naar de zin te maken. Desondanks kan het natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent, of zelfs een klacht heeft. In eerste instantie kunt u dan terecht bij de pedagogisch medewerkers van de betreffende groep. Mocht het probleem niet eenvoudig op te lossen zijn, dan kunt u het beste een aparte afspraak maken, zodat we er in alle rust over kunnen praten.
Als u er dan niet uitkomt, of het betreft een klacht op organisatorisch gebied, dan kunt u een afspraak maken met Marjoes van Doorn.
U bent echter niet verplicht uw klacht eerst met ons te bespreken. U kunt zich rechtstreeks wenden tot het onafhankelijke Klachtenloket Kinderopvang, waarbij wij aangesloten zijn. Ook kunt u bij hen terecht als we er samen niet uitkomen. Zij zijn te bereiken via info@klachtenloket-kinderopvang.nl of via telefoonnummer 0900-1877
Download hier de Algemene voorwaarden